Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
06.09.2010 14:13:14
|
|
|
Kahjuks on väga kurvad uudised, "käigukasti needus" on tagasi.
Eile käisime Audiclubi dragil ja juba enne võistlust testides saime teada et käigukastil puudub teine käik. Tõmmates esimeselt teisele ei muutunud mitte midagi, nii esimese kui teisega kohaltvõttes oli minek samasugune. Helistasin tqhq foorumist kasutaja Fog'ile kes hästi automaatkaste tunneb ja jõudsime arusaamale et katki see supper tugevdatud racing jupp. 750hp my *ss.
Kuna esimene ja kolmas töötasid testides veel korralikult , proovisime ikkagi startida. Stage's transbrake vajutades oli olukord küll teine, masin hakkas tagurdama. Kadunud oli selleks momendiks ka need käigud.
Olen viimasel ajal tundnud ennast nagu papa Kiir Suve filmis, et nüüd kus oleme nii palju kahju saanud, ei saa enam pooleli jätta. Aga järjest ja järjest tuleb uusi jamasid ja see mäe tipp mida ületada oleme proovinud, mis siiani on tundunud kohekohe tulemas on silmapiirilt üldse ära kadunud. Praegu küll löövad kokku hetke emotsioonid, aga tundub et järgmisi hooaegu enam Kopikal ei tule.
Igatahes supper suured tänud kõigile sponsoritele, inimestele kes on nõu ja jõuga aidanud ja kõigile neile kes on projektile kaasa elanud ja raja ääres pöialt hoidnud.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
matzz007
HV veteran
liitunud: 12.06.2006
|
06.09.2010 19:20:11
|
|
|
Käisin ise vaatamas asja siis tartus Legends-il, seal oli küll ikka kõva vaatepilt. Sellist juttu on küll väga kahju kuulda, väga lahe projekt on minumeelest. Loodame, et siiski liigub asi positiivses suunas ning ei jää asi seisma vaid ehitate edasi, kas või tasapisi.
Terv Madis.
_________________ Project Wooden Case |
|
Kommentaarid: 111 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
25.09.2010 08:58:30
|
|
|
See nädalavahetus on võimalik Kopikat näha Tartu Motoshow'l, Speedesti boksis, C-Hallis. Homme olen seal päev otsa kohapeal kopikasracingu särk seljas(seal ka suurelt hinnavaatlus.ee). Tulge kindlasti ligi, saan tutvustada boksis asuvaid autosid ja vastata küsimustele.
See aasta seal vaadata väga palju, tuuninguala eile avatud küll veel ei olnud, aga sinna saabus järjest vingeid autosid. Veel on uute autode ala, ning väljas Lada mudeli valik, drifti autod ja sõitmine, caraudio jm.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
30.09.2010 22:44:38
|
|
|
Motoshow edukalt seljataga. See aasta oli külastajaid pea kaks korda rohkem kui mullu s.t ca 11 500 inimest.
Üks pilt ka Speedesti boksist.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Trwind55
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.04.2003
|
01.10.2010 01:10:50
|
|
|
Nägin kah..
_________________ möhhh.. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
01.10.2010 01:12:53
|
|
|
tsitaat: |
jõudsime arusaamale et katki see super tugevdatud racing jupp
|
palju see jupp ja vahetamine maksma lähevad?
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
01.10.2010 12:06:43
|
|
|
Tanel kirjutas: |
tsitaat: |
jõudsime arusaamale et katki see super tugevdatud racing jupp
|
palju see jupp ja vahetamine maksma lähevad? |
Korda tegemine läheks umbkaudu 10k kanti: uus racing jupp 4k, kasti tegemine 3k, uued kettad 2k ja õli 1k.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
sant
HV veteran
liitunud: 04.08.2003
|
27.12.2010 05:38:06
|
|
|
valdz kirjutas: |
Tanel kirjutas: |
tsitaat: |
jõudsime arusaamale et katki see super tugevdatud racing jupp
|
palju see jupp ja vahetamine maksma lähevad? |
Korda tegemine läheks umbkaudu 10k kanti: uus racing jupp 4k, kasti tegemine 3k, uued kettad 2k ja õli 1k. |
See ju pääris odav, arvestades sellega et mu v8 mustangi atmkasti remont läks aledega ja tutvuste kaudu ~13 kilo maksma mulle. Ja see 350+ heppa tugevdatud sisu kõigest. Norm hind oleks 20+ olnud. Kergesti andsite alla küll siis kui halvad emotsioonid on üle läinud, siis soovitan projektiga ikka edasi minna Mainin lisaks ära mis mulle on selgeks tehtud, et eestis ei ole ühtegi lõpuni pädevat atm kasti ehitajat mulle tegelt soovitati soomes kasti teha lasta, aga kuna mul lahja v8 ja tänava auto, siis ma ei näinud mingit vajadust selle järgi. Ja ega need sommid muga rääkida kah eriti ei viitsinud, neil seal see rasismi probleem jalus
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
27.12.2010 05:45:02
|
|
|
tsitaat: |
Ja ega need sommid muga rääkida kah eriti ei viitsinud, neil seal see rasismi probleem jalus |
wtf? lase siis kellelgi teisel rääkida
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
|
Juiced
HV kasutaja
liitunud: 29.03.2008
|
30.12.2010 18:29:41
|
|
|
Järgmine aasta sõidate B klassis, kui üldse sõidate? Seal väike reeglimuudatus sees.
Kopipeist:
1. Osaleda on lubatud vaid sõidukiga, mis ei sõida kiiremini kui 10.000 sek.
2. Täisslikk-rehvide (nt. Mickey Thompson „ET Drag“) kasutamine ei ole lubatud.
3. DOT-märgistusega tänavaslikk-rehvide (nt. Mickey Thompson „ET Street“ jms.)
kontaktpinna laius võib olla maksimaalselt 10.5".
4. Kontaktpinna laius võib ületada 10.5“ juhul, kui tegemist on sõiduki valmistaja poolt ette
nähtud rehvimõõduga tänavasõidu rehvidega.
5. Originaalse tagavedrustuse asendamine „4-link“ ja „ladder-bar“ tüüpi vedrustusega on
keelatud
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
sant
HV veteran
liitunud: 04.08.2003
|
31.12.2010 05:30:27
|
|
|
tsitaat: |
B-klass:
Vabalthingavad mootorid töömahuga 4001...7000 cm3, välja arvatud „Big
Block“ ja ülelaadimisega mootorid töömahuga kuni 4000 cm3.
|
See siis vana reegel. B klass kastreeriti sellepärast ära et B klass eestis läks nii pädevaks ja brutaalseks kätte,
et c klassi tegijad oleks võinud reaalselt kaotada B klassi tegijatele. Eesti vanameister Kuriks lasi ju eestist jalga konkreetselt
oma ~1200 heppa keemiliselt ülelaetud ~9L v8 paugupilliga Isegi Maximi 3L mehaaniliselt ülelaetud supra tõusis ~1250 heppa juurde juba ammu.
Kirju supra võimsust enam ei mäleta, aga pärast seda kui maxim seda kirjut suprat oma dünos nägi, otsustas ta oma mootori võimust suurendada
Konkurents on alati hea asi Aga jah see uus reeglistik on täis porno imo isegi mu hobiauto oma tagasihoidliku turbo motoga seal300 heppa ümber,
läheks uue reeglistiku kohaselt c klassi outlaw pillide kõrvale Eesti on eesti ei mingit ausust.
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
19.01.2011 23:55:16
|
|
|
Sant sul täitsa õigus, mulle endal ka hakanud tunduma et tuleb käigukasti osas igaksjuhuks Soome variante uurida. Isegi kui see hooaeg ei sõida siis kergeks allaandmiseks seda ise ei nimetaks. Eelmine aasta sai pea 4 kuud iga jummala õhtu 19-24 garaazis oldud ja autot ehitatud + juurde puhkused ja nädalavahetused. Kui võtta Lada vanasõna - kui tund aega parandad saad tund aega sõita, siis selle masinaga on see väääga kaugel
See aasta reeglitest muutus õnneks ainult rehvi tüüp, nüüd peab Street klassis sõitma DOT märgistusega "tänavalegaalsete" rehvidega. Täis slikk on keelatud, aga DOT märgistus on juba rehvidel millel pikisooned sees. Segu on neil täis slikiga täpselt sama.
4 link vedrustus on Ladal juba originaalis, see õnneks takistusi ei too.
Praegu ootame BHRA käigukasti erandi otsust sellele hooajale, enne ei julge ja hetkel ka pole aega masinaga tegeleda.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
22.01.2011 01:30:29
|
|
|
kergelt OT, kuid samas kattub teemaga - nimelt kui rehvi kohta antakse parameetrid "33 x 18.5 x 15 E.T. street slick", siis mida mis nr tähistab?
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
22.01.2011 12:31:37
|
|
|
Ei ole üldse OT, kui arvate et oskan aidata mingites dragi alastes küsimustes kindlasti küsige siin või saatke PM.
Minu arusaamist mööda ei tähenda see number laias laastus midagi. Kui seda numbrit võrrelda erinevate rehvi tüüpide (täis ja dot slick) rehvide mõõdetud numbritega siis mõnikord erinevad need väga palju.
Kataloogi numbrid sellele rehvile on:
MT ET Street
Part # : 3780
Size : 33X18.50-15LT
Appx. Weight : 43
Compound : M5
Suggested tube : 9558
Measuring rim : 14
Sidewall Width : 18.8
Thread Width : 15.8
Overall Diameter : 33.3
Circ. : 104
Siit siis näha et kui mõõdetud 14" laia velje peal (ette antud standard), siis rehvi laius on 18.8" ja kontakt pind (ehk see mis on piiratud 10.5" peale Street klassides) on 15.8", diameeter 33.3" ja ümbermõõt 104".
Mina küll soovitaksin Hoosieri rehve dragis kasutada, on pidanud väga hästi ning "mustrit" on neil rohkem kui MT'tel.
Terv,
Indrek
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
craven
HV vaatleja
liitunud: 20.12.2004
|
09.04.2020 10:55:39
|
|
|
Naised saunas rääkisid, et kuskil miskit vaikselt jälle toimub
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
matzz007
HV veteran
liitunud: 12.06.2006
|
10.04.2020 07:46:27
|
|
|
Valdz ilmselt ikka tegeleb teemaga, nüüd ehk vähe rohkem aega ka Minuteada pidavat sinna vähe suurem loom nüüd Fiati mootori asemele minema. Loodetavasti tuleb ka siia uut infot siis varsti.
_________________ Project Wooden Case |
|
Kommentaarid: 111 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
|
pohmakas,
käed värisevad
liitunud: 11.06.2009
|
01.09.2020 13:49:42
|
|
|
Märgatud Haapsalus
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
18.09.2020 20:29:34
|
|
|
Sattusin enda postituste peale ja nägin, et see teema veel alles ja ka mõned uued postitused tekkinud Räägin natuke tausta.
Ehitasin seda vahetevahel ja sai sinna ostetud LS v8 5.3l mootor, mis oli siis mõte bi-turbona käima panna ja kasutada automaatkasti seal otsas, kuna kõik kinnitused sobivad ideaalselt.
Aga mingi aeg tuli ilge kass peale ning jaks sai otsa ja müüsin kõik juppidena maha.
Kere aga läks õnneks Mairo Järvele, kelle isaga Tarvo Järvega ma selle auto kunagi koos ehitasime. Nad võtsid ja ehitasid selle hullumeelse mõtte valmis ja palju korralikumalt kui ma oleks suutnud.
Praegune setup siis:
5,7l LS v8, 2x Holset hx40, BMW manual kast koos spets adapteriga. See mootori setup peaks ilusti 1000-1500 hobujõudu vsatu pidama.
See pilt Haapsalust oli Mairo esimene testimine. Ehitamise aega jäi nagu ikka natuke puudu, aga sõitma sai ja esimesed triibud tehtud. Head aega veel erinevate sünnumurede pärast kirja ei saanud, parimaks jäi 11.9, mis siiski parem kui mina oma Fiati moootoriga.
Aga see setup võiks rahumeeli 9 sekundeid sõita kui kõik asjad jonksu saab.
Õnneks nägin kuidas Mairol oli sära silmis ja hakkamist täis ehk sellest autost on veel palju asju oodata.
Loodan et varsti tuleb muuta ka siin teema pealkiri, et "HV ja Kopikas Racing ehk kuidas Lada alla 2 sekundiga nullist sajani läheb."
Veel tänan Tanelit ja HV-d kes aitas seda autot edasi minu ajal ja samuti pani õla alla et see masin uuesti sõitma sai.
Tervitades,
valdz
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Optimist
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.11.2008
|
05.07.2021 13:41:58
|
|
|
Spoiler
Pildil kaks HinnaVaatluse sildiga V8't, mõlemad kahe turboga Kopikas sõitis möödunud nädalavahetusel veerandmiili 10.88
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
|