Ok mäng, kuid palju puudusi. Nagu elite elukad, mis olid FO4 ja F76-s. Neid oli nii palju ja oli äge otsida ja v6idelda nondes mängudes. Aga siin vaid kaks questi sellise 6uduka maiguga ja üks tugevam tulnukas l6pus. Kogu tähelepanu neil vist inim vaenlaste peale pandud, sest muu fauna ja tulnukad olid väga basic ja igavad. L6pus oli mul nii palju relvi ja laskemoona ja polnud midagi tulistada. Nii sama planeeditel jahile minna viskas ka kiiresti igavaks.
Nii palju kui järgisin oli stoori vilets. Enamus dialoogid olid mul E spämmid. Aga väga paljud questid on pikkade dialoogidega ja mine kohe järgmise NPC juurde rääkima. Ja tee seda 10 korda per quest. Puudusid isegi sellised inf questid, kus mine farmi päästma elukate eest. Vahest pidin lausa UC Bug Hunte tegema sest nii igav hakkas. Ja iga quest on mingi kümme laadimist. Liiga palju laadimisi, mis on kiired aga käib pinda. Mine menüüsse vali planeet kuhu lennata, mine uuesti menüüsse vali punkt planeedil kuhu lennata. Vahest genereerib k6rge leveliga vaenlased orbiidile ja saad pulveriseeritud sekundidtega. Et pead vana save laadima ja tee asju uuesti.
See planeetide värk on üldse pohhuilt tehtud. See kola, mis sealt leiat, sellistes ekstreem temperatuurides on lollus. Skillid ja leveldamine on häiriv. Leveldades saad vaid ühe skill punkti nagu FO4. Mis on sitt idee. Ja perkide leveldamiseks peab ka skill punkti raiskama + sadu kordi nüri tegevust tegema. Paljude tegevuste jaoks on vaja perke unlokkida ja leveldada. Ja levelid tulevad siin väga aeglaselt.
Arvestades milline ending oli, nad eeldavad, et mängija teeb neid NG+sse mitmeid kordi läbi.
Maanduda saab väga paljudel planeetidel suva punktides. Aga mitte veekogude läheduses. Nii et ainuke mis näed on mägised/lagedad k6rbed, m6nedel on ka puud ja alien taimed. Aga suht fantaasia vaene. S6ita/lennata nendel ei saa nii, et ei viitsinud ka neid k6ikki avastada. Igas kohas kus maandud on "läheduses" ~1000m kaugusel ka koopad mingid inim koloonia ehitised jne. Enamus mida ma leidisn olid tühjad. M6nel aga ka npcd nagu piraadid/kolonistid.
Ei saa aru miks neid planeete nii palju oli vaja kui selline suva kontent? Ehk keegi modib lennuki, et saaks nendel vähemalt lennata, sest ilus vaadata on küll.
Viimane boss fight oli n6me. Mingid teleporteerivad s6durid käsilastega . Loodan, et nad lisavad ägedaid alien DLC-sid, sest relvad on ägedad ja modimine ka. Tegin oma kaheraudse bazuukaks ja tonnides laskemoona. Andku midagi tulistada! _________________ zero
saab küll maanduda veekogude äärde, korduvalt sihtinud ennast ookeani rannale
aga main story on nõrk küll, ng+ on ka nõrk - mul kolmas ng+, teise tegin huvi pärast kiirmängu, ilma storyta, lihtsalt korja oma vanaraud kokku ja final fight, ei paku see ng+ midagi peale starborni laeva (mis on täiesti mõttetu laev, sest modida ei saa) ja armori (mis on hea ja korralik ning täiega OP) _________________ !!
Paistab, et hype hakkab kergelt üle minema. Steam skoor 72% Mostly Positive (all) ja 65% Mixed (recent) _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
saab küll maanduda veekogude äärde, korduvalt sihtinud ennast ookeani rannale
aga main story on nõrk küll, ng+ on ka nõrk - mul kolmas ng+, teise tegin huvi pärast kiirmängu, ilma storyta, lihtsalt korja oma vanaraud kokku ja final fight, ei paku see ng+ midagi peale starborni laeva (mis on täiesti mõttetu laev, sest modida ei saa) ja armori (mis on hea ja korralik ning täiega OP)
Peab siinkohal vastu vaidlema, et laev on hea (ainult combat), aga armor on suht sitt, kui jõuad kõrgema levelini ning suvalised jorsid pmst oneshotivad sind ja suvaliselt laibalt korjatava armori dr on kõvasti kõrgem. Legendary effectid lahendavad modid. Muidugi väljanägemise poolest vastu ei saa, jah. _________________ Steam|Last.fm|
Steami viimase 30 päeva skoor 62% peale juba kukkunud. Paistab, et jätan praegu vahele, mingi 10€ eest kunagi võib ligi võtta. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
See Angri Noobil näidatud bugid pole ma veel kordagi oma mängus näinud. Väga subjektiivne ülevaade vastavalt kust poolt tuul puhub. Sest interneti trollid otsustasid seda mängu hateda. _________________ zero
Sest interneti trollid otsustasid seda mängu hateda.
Ma võtsin selle trolli jutu peale steami lahti ja vaatasin pikemalt mänginute inimeste arvamusi.
Need on siis inimesed kellele mäng meeldis ja kes jäid seda mängima.
Üle 100 tunni mänginute inimeste review score on 71% , kokku 10607 ülevaadet.
See näide peaks sobima näitamaks , et mängus on piisvalt probleeme ja mingist trollimis kampaaniast on asi kaugel. See, et vähem mänginud inimesed , kellele mängu stiil ei sobinud, annavad viletsama numbri on ka üsna loomulik.
Ma saan aru. Kui midagi meeldib , siis ei taha selle kohta kriitikat kuulda. Tegelikkuses võite te endale ise auku kaevata. Bethesda nägi , et ta pääseb jälle poolvalmis tootega ja neil pole mõtet raha raisata, et korralik toode välja lasta. Küll modijad mängu ära parandavad. Nende mure on ainult raha lugeda.
Peaksite valmis olema, et järgmine Skyrim on samamoodi probleemne mäng ... mille siis modijad kunagi ära parandavad.
Paar näidet veel siia kõrvale 100+ tundi mänginute arvamusest.
Selle aasta üks positiivsemalt vastuvõteud mänge
remnant 2 89% - 1839 ülevaadet
Fallout 4 näiteks
83% - 118579 ülevaadet
SirAskAlot, Kui ma graafikut õigesti loen, siis Skyrimi puhul on see number koguni 94%.
Siin on märgata selget trendi:
Skyrim (2011): 94%
Fallout 4 (2015): 83%
Fallout 76 (2020): 75%
Starfield (2023): 71%
Mida aastaid edasi seda rohkem skoorid langevad iga mänguga. Ei tea kas inimeste ootused on kasvanud või on inimestel kõrini saanud Bethesda mudelist. Võibolla mõlemat.
Kasutasin sama 100+ tundi positiivse hinnangu andjaid.
Juba fakt, et üsna negatiivse vastuvõtu saanud Fallout 76 on hetkel kõrgema skooriga kui Starfield on üllatav. See oli ikka üsna katki alguses. Starfieldil buge esineb aga mitte nii palju.
asi pole bugides
asi on selles, et lubati next gen asja, tehti loading screen simulator
asi on ka selles, et single player rpg peab toetuma heale main storyle, starfieldi puhul on main story täiesti tühi _________________ !!
SirAskAlot, Kui ma graafikut õigesti loen, siis Skyrimi puhul on see number koguni 94%.
Siin on märgata selget trendi:
Skyrim (2011): 94%
Fallout 4 (2015): 83%
Fallout 76 (2020): 75%
Starfield (2023): 71%
Mida aastaid edasi seda rohkem skoorid langevad iga mänguga. Ei tea kas inimeste ootused on kasvanud või on inimestel kõrini saanud Bethesda mudelist. Võibolla mõlemat.
Kasutasin sama 100+ tundi positiivse hinnangu andjaid.
Juba fakt, et üsna negatiivse vastuvõtu saanud Fallout 76 on hetkel kõrgema skooriga kui Starfield on üllatav. See oli ikka üsna katki alguses. Starfieldil buge esineb aga mitte nii palju.
Remnant 2 on selle aasta mäng.
Kui korralikult teha, siis saavad ka mängude järjed hea skoori.
Mu eesmärk ei olnud Starfieldi mahategemine. Näidasin, et kui isegi 100+ tundi mänginud inimesed on kriitilised , siis pole tegu trolli kampaaniaga.
See Angri Noobil näidatud bugid pole ma veel kordagi oma mängus näinud. Väga subjektiivne ülevaade vastavalt kust poolt tuul puhub. Sest interneti trollid otsustasid seda mängu hateda.
Selle peale ütleks, et Bethesda fanboyd on ikka üks omaette nähtus. Kõik, mida Todd keele peale laseb, neelatakse suurima rõõmuga alla.
Meenutab juba Nintendo sekti, kus alla 9/10 skoor tähendab, et ülevaate tegija peaks surmanuhtluse saama.
AngryJoe skoor 6/10 - kuus kümnest tähendab, et üle keskmise mäng. _________________ /digitaalselt allkirjastatud/
Kasutajate üksikud hinnangud ongi personaalsed ja subjektiivsed.
Kui ikka näiteks mingi supp ei maitse siis ei pea selle hindamiseks taldrikut tühjaks sööma.
Ehk pole loogiline eemaldada keskmise hinde "õigeks" tulemuseks need inimesed,
kellele see ei meeldinud ja seetõttu nad seda ka 100+ tundi ei mänginud.
Isiklikult üritan hindajate teksti sisu hinnata ja vaadata nende eelmisi eelistusi.
Väldin lahmivaid ülistajaid/mahategijaid ning muid "sisuturundajaid".
Tihti on 4-7p andjate seas, üritatud objektiivselt plussid ja miinused välja tuua. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Samas see % ei näita ka suurt midagi - et kui rahul mänguga ollakse. Et noh... ütleme mäng on 5/10, võib ju soovitada edasi ja saabki upvote'i Steamis kirja. (Minu jaoks ongi iga Bethesda mäng olnud 5-7/10 vahel. Kõigile meeldis Skyrim, minu arust oli see moddideta mängijate mõnitamine.)
Või võtame Cyberpunki, hetkel 81%. Kas Fallout 4 on parem mäng?
Witcher3 on koguni 96%. Huvitav, kes need 4% sellele negatiivse panid? _________________
Sest interneti trollid otsustasid seda mängu hateda.
Ma võtsin selle trolli jutu peale steami lahti ja vaatasin pikemalt mänginute inimeste arvamusi.
Need on siis inimesed kellele mäng meeldis ja kes jäid seda mängima.
Üle 100 tunni mänginute inimeste review score on 71% , kokku 10607 ülevaadet.
See näide peaks sobima näitamaks , et mängus on piisvalt probleeme ja mingist trollimis kampaaniast on asi kaugel. See, et vähem mänginud inimesed , kellele mängu stiil ei sobinud, annavad viletsama numbri on ka üsna loomulik.
Ma saan aru. Kui midagi meeldib , siis ei taha selle kohta kriitikat kuulda. Tegelikkuses võite te endale ise auku kaevata. Bethesda nägi , et ta pääseb jälle poolvalmis tootega ja neil pole mõtet raha raisata, et korralik toode välja lasta. Küll modijad mängu ära parandavad. Nende mure on ainult raha lugeda.
Peaksite valmis olema, et järgmine Skyrim on samamoodi probleemne mäng ... mille siis modijad kunagi ära parandavad.
Paar näidet veel siia kõrvale 100+ tundi mänginute arvamusest.
Selle aasta üks positiivsemalt vastuvõteud mänge
remnant 2 89% - 1839 ülevaadet
Fallout 4 näiteks
83% - 118579 ülevaadet
Ütleme nii, et seda mängu eriti modijad vist paradada ei suuda. Ma ÜRITASIN seda mängida, tõesti üritasin, aga üle tunni järjest ei kannata korraga mängida, sest une ajab peale. Kõik asjad on igavad minu meelest. Alates kaaslastest ja lõpetades missioonidega. Ei mäletagi kohe nii igavat ja tühja mängu. Viimati tundsin midagi sellist ca 20 aastat tagasi kui runescapes fishingut või mingut treenisin
Tõsine unesimulaator ikka
Aga buge ma ise ei näinud ühtegi. Selle eest annaks plussi
Samas see % ei näita ka suurt midagi - et kui rahul mänguga ollakse. Et noh... ütleme mäng on 5/10, võib ju soovitada edasi ja saabki upvote'i Steamis kirja. (Minu jaoks ongi iga Bethesda mäng olnud 5-7/10 vahel. Kõigile meeldis Skyrim, minu arust oli see moddideta mängijate mõnitamine.)
Või võtame Cyberpunki, hetkel 81%. Kas Fallout 4 on parem mäng?
Witcher3 on koguni 96%. Huvitav, kes need 4% sellele negatiivse panid?
Witcher3 on koguni 96%. Huvitav, kes need 4% sellele negatiivse panid?
Selles listis on kaks viga, Fallout New Vegas ja Fallout 76 ei ole samade inimeste tehtud. New Vegas on Obsidiani mäng (sama tegija, kes teeb Outer Worldsi) ja Fallout 76 on tehtud Austinis asuvad stuudio poolt.
Ma oleks ilmselt see, kes negatiivse paneks, aga ei saa panna, kuna pole seda mängu ostnud. Mäng mis polnud n-ö "my cup of tea".
Starfieldi juurde tulles, olen nõus, mäng on suur ja tühi, liialt korduv ja tavaliselt nagu ikka suurte tühjade mängudega on....igav
Kui kedagi huvitab , siis osaliselt teemaga seotud.
tsitaat:
Ben Hanson interviews Bruce Nesmith about his long career at Bethesda Softworks, where he was the lead designer on The Elder Scrolls V: Skyrim, senior systems designer for Starfied, and overall design director for the studio
00:00:00 - Intro
00:02:21 - The stability of Bethesda Softworks
00:06:38 - Bethesda's recent growth and changes
00:09:33 - Fallout 76 and Todd Howard
00:19:38 - Why developers lose focus on what gamers want
00:23:03 - Thoughts on Baldur's Gate 3
00:27:50 - Why Bruce left Bethesda
00:32:23 - The reaction to Starfield's release
00:35:24 - Designing Starfield's limited exploration
00:39:16 - The origins of Starfield
00:44:25 - Choosing to retire after Microsoft's acquisition
00:45:58 - Writing his Loki Redeemed novel trilogy
00:51:39 - Thoughts on tabletop design
00:52:40 - Making D&D games for TSR in the 1980s
01:01:49 - Hired at Bethesda
01:06:54 - Working with Todd Howard in 1995
01:08:55 - Returning to Bethesda for Oblivion
01:10:17 - Choosing the next region for The Elder Scrolls series
01:13:05 - Bruce's impact on The Elder Scrolls VI
01:15:26 - The downsides of long game development
01:19:53 - Can you pivot in development after a game like Cyberpunk releases?
01:22:38 - The most influential RPGs in Bruce's life
01:23:57 - The impact of Skyrim
01:25:13 - How The Elder Scrolls II almost destroyed Bethesda
01:29:29 - The downfall of 10th Planet, Bethesda's first space game
01:38:19 - Conclusions from Bruce
SirAskAlot, pooleldi kuulasin läbi. Veidi leige intervjuu. Intervjueerija ainult nõustub kõigega. Oleks lootnud rohkem arutelu teemal, miks Bethesda nii poolikuid mänge toodab, miks ei kuulata kriitikat, miks tehti Starfieldiga sellised valikud nagu tehti. Natuke sai kuulda - RPG elemendid on nii nigelad, sest Bethesda ei taha luua sisu, mida enamik mängijaid ei näe. (erinevalt BG3'st) Jäi siuke endale õlale patsutamise tunne sellest videost. _________________
RPG osas on üks suurimaid probleeme see, et mängija vallikud ei loe. Ükskõik mida sa otsustad on tulemus suht sama ja companionid üksmeelelt kas kiidavad või laidavad sinu valikuid.
mul on kolmas PT ja siiani olen näinud kahte otsust, millel reaalselt on mingid tagajärjed
Spoiler
1. Starbornina saad iga uue "universumi" alguses valida, kas teed story mode või korjad artefactid lihtsalt kokku, et uuesti Unity-sse jõuda
2. Starbornina saad armillary laeva või outposti panna enne kui hunter kedagi tapab, seega jäävad kõik tegelased ellu
Bethesda has confirmed that, after initially adding official Starfield NVIDIA DLSS support via Steam Beta next week, a future update will also introduce support for AMD FSR3. No specific details about the timing of this upcoming update have been provided just yet.
Bethesda has confirmed that, after initially adding official Starfield NVIDIA DLSS support via Steam Beta next week, a future update will also introduce support for AMD FSR3. No specific details about the timing of this upcoming update have been provided just yet.
Aga AMD väidetavalt blokib DLSS /s
Kaks kuud peale release'i ja peale seda kui AMD Bethesda bussi alla viskas nädal enne mängu väljatulekut, millele eelnes mitu kuud haudvaikust. Sa oma peaga mõelda suudad vahepeal või elatud ainult YT'i clickbaitist?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.